افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی

مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی با انعقاد تفاهم نامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان این مرکز با حضور رییس دانشگاه آزاد بندرانزلی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان صبح روز سه شنبه افتتاح شد .

رییس دانشگاه آزاد بندرانزلی در آیین افتتاح این مرکز با اشاره به اهمیت مسئله مهارت آموزی برای دانشجویان در طی دوران تحصیل گفت: دانشگاه‌ها نباید بر آموزش صرف تأکید کنند، بلکه باید با آموزش مهارت‌های مختلف دانشجویان را برای ورود به بازار کار مهیا سازند.

حسین شریفی افزود: بررسی وضعیت شغلی دانشجویان یکی از کارکردهای اصلی این مرکز است که براساس استقبال خوبی که از آموزش های فنی و حرفه ای در این دانشگاه در سال های گذشته شده است، امیدواریم مرکز به ماموریت های اصلی خود در کوتاهترین زمان ممکن دست یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان نیز با اشاره به ضرورت توجه به نیاز های بازار کار به مشاغل فعلی و آتی گفت: فضای بازار کار روزانه دچار تحول می شود و این موضوع هدایت شغلی را برای دانشجویان ضروری تر می نماید.

محمد حسینی با معرفی ظرفیت های مراکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در انسجام بخشی به آموزش های منجر به اشتغال که با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان انجام می شود، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی با سابقه خوب به خصوص در رشته های فنی و مهندسی، فرصت بسیار مناسبی را می تواند با همکاری آموزش فنی و حرفه ای استان در اختیار دانشجویان خود قرار دهد.

افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی
افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی

  • تاریخ درج : ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ساعت ۱۴:۲۳
  • تعداد بازدید: 1706